HairSmile

1. Το ”Hair & Smile’ είναι ένα συνδρομητικό πρόγραμμα, το οποίο παρέχει στον χρήστη εκπτώσεις ή/και προνόμια καθ’ όλη την διάρκεια της συνδρομής. Το συνδρομητικό πρόγραμμα αντιπροσωπεύεται από την αντίστοιχη κάρτα ”Hair&Smile”
2. Οταν το συνδρομητικό πρόγραμμα περιέχει προνόμια (π.χ. δωρεάν χτένισμα ή/και βαφή) διευκρινίζεται ότι η δωρεάν υπηρεσία αναφέρετε στη χαμηλότερη αντίστοιχη οικονομική κλίμακα της κατηγορίας στην οποία ανήκει.
3. Οταν το συνδρομητικό πρόγραμμα περιέχει έκπτωση (π.χ.-40%) , διευκρινίζεται ότι η έκπτωση εφαρμόζεται στην κανονική τιμή και όχι σε τυχόν τιμή προσφοράς ή πακέτου. Σε περίπτωση πολλαπλών εκπτώσεων ο χρήστης λαμβάνει την μεγαλύτερη έκπτωση. Σε καμία περίπτωση οι εκπτώσεις δεν δύναται να συνδυαστούν.
4. Η κάρτα ”Hair&Smile” :

  • δεν είναι πιστωτική
  • είναι αυστηρά προσωπική.
  • η χρήση της σημαίνει πλήρη αποδοχή των όρων για τους οποίους ο πελάτης έχει ενημερωθεί.
  • ισχύει μόνο κατόπιν ραντεβού για την ομαλή λειτουργία του καταστήματος για να μπορούν να εξυπηρετούνται όλοι οι πελάτες.

5. Το headplus διατηρεί το δικαίωμα ταυτοπροσωπίας του χρήστη κατά την χρήση της κάρτας (Δελτίο Ταυτότητας, Δίπλωμα οδήγησης, Διαβατήριο κτλ).
6. Το headplus διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει ή να αλλάξει το συνδρομητικό πρόγραμμα ανά πάσα στιγμή χωρίς ειδοποίηση. Σε τέτοια περίπτωση θα συνεχίσει να παρέχει τις αντίστοιχες συμφωνημένες παροχές προς τους χρήστες της έως την λήξη της εκάστοτε συνδρομής του χρήστη/πελάτη.
7. Ο χρήστης μετά την απόκτηση της κάρτας δεν έχει την δυνατότητα επιστροφής χρημάτων σε καμία περίπτωση για λογιστικούς-φορολογικούς λόγους. Στη περίπτωση που υπάρξει η επιθυμία διακοπής της συνδρομής (και μόνο εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία αγοράς της κάρτας) τότε τυχόν αγορές ή υπηρεσίες που θα έχει ήδη αποκτήσει ο χρήστης σύμφωνα με το συνδρομητικό πρόγραμμα, θα επανατιμολογούνται σύμφωνα με το τιμοκατάλογο του headplus. Στην περίπτωση που θα προκύψει χρηματικό υπόλοιπο μετά την επανατιμολόγηση, το υπόλοιπο θα μεταφέρεται στην καρτέλα του πελάτη ως πιστωτικό για επόμενη υπηρεσία ή αγορά.
8. Σε περίπτωση που θα διαταραχθεί η ομαλή λειτουργία του headplus εξαιτίας σοβαρού λόγου (ασθένεια ,διακοπή ηλεκτρικού ρεύματος – νερού , ανωτέρα βία κτλ) , τότε η επιχείρηση έχει το δικαίωμα να διακόψει προσωρινά το συνδρομητικό πρόγραμμα μέχρι να αποκατασταθεί η ομαλή λειτουργία του καταστήματος . Σε τέτοια περίπτωση το headplus θα παρέχει  επιπλέον αντίστοιχες ημέρες συνδρομής ως προς τους κατόχους των καρτών όσες θα είναι και οι ημέρες της προσωρινής διακοπής του συνδρομητικού προγράμματος.
9. Στην περίπτωση αγοράς της κάρτας μέσω του διαδικτύου (online),  η παράδοση της κάρτας Hair&Smile γίνεται στο κατάστημα κατά την πρώτη επίσκεψη του πελάτη μετά την αγορά της κάρτας. Με την ηλεκτρονική πληρωμή, κάτοχος κάρτας θεωρείται αυτός που έχει πραγματοποιήσει την αγορά.