Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, και τους Όρους Χρήσης του headplus.gr εάν τα προϊόντα που αγοράσατε αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά μπορούμε να τα αντικαταστήσουμε, να μειώσουμε την τιμή ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας.

Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε ή να ζητήσετε την αντικατάστασή τους, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, είτε επειδή αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα στη διαδικασία παραγγελίας ή εντοπίσατε πρόβλημα σε κάποιο προϊόν, είτε επειδή αλλάξατε γνώμη.

Προϋποθέσεις για περιπτώσεις αλλαγής γνώμης

Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη και επιθυμείτε να προβείτε σε επιστροφή, το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκετε στην κατάσταση που παραλήφθηκε, πλήρη και χωρίς φθορές, η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά το συνοδεύει και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευε (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) κατά την παράδοση. Τυχόν Δώρο που συνόδευε την παραγγελία σας θα πρέπει αντίστοιχα να επιστραφεί μαζί με το επιστρεφόμενο προϊόν. Προϊόντα τα οποία αγοράστηκαν σε προσφορά ή ευπαθή* προϊόντα δεν δύναται να επιστραφούν, με εξαίρεση τα προϊόντα που αποδειχτούν ελαττωματικά.

Σημαντική Σημείωση: Σε περίπτωση αποδεδειγμένης άρνησης παραλαβής (έγγραφης ή ηλεκτρονικής) ή μη έγκαιρης παραλαβής της παραγγελίας σας από από την εταιρεία courier χωρίς καμία υπαιτιότητα του headplus, τότε σύμφωνα με τον νόμο τα έξοδα μεταφοράς (από ή/και προς εμάς) επιβαρύνουν εσάς ως αποστολέα εφόσον δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα. Ως εκ τούτου θα πρέπει να καταβληθούν εντός 14 ημερών από την ημερομηνία επιστροφής μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό μας λογαριασμό ή μέσω της υπηρεσίας QuickPay (που παρέχουμε δωρεάν με χρήση κάρτας), ή με παρακράτηση του οφειλόμενου ποσού από τυχόν επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας που έχει ήδη πληρωθεί κατά την διαδικασία της παραγγελίας.

Η μη καταβολή των εξόδων μεταφοράς (από ή/και προς εμάς), αποτελεί παραβίαση των συμφωνημένων όρων χρήσης και μας παρέχει το δικαίωμα απαίτησής τους με κάθε νόμιμο τρόπο!

Τρόποι Επιστροφής :

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν μόνο κατόπιν συνεννόησης:

  • Σε φυσικό μας κατάστημα.
  • Μέσω της μεταφορικής εταιρείας που συνεργαζόμαστε με δική σας χρέωση σε προνομιακή τιμή αποστολής.
  • Μέσω μεταφορικής εταιρείας της επιλογής σας με με δική σας χρέωση.

Επιστροφή Χρημάτων:

Στις περιπτώσεις επιστροφής χρημάτων, η επιστροφή χρημάτων  με έναν από τους εξής τρόπους:

  • Με ακύρωση χρέωσης ή επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά
  • Με κατάθεση χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό σας στην Alpha Bank .
  • Με κατάθεση χρημάτων στον τραπεζικό λογαριασμό σας στην VivaWallet.

(Σε περίπτωση που μας υποδείξετε τραπεζικό λογαριασμό σε άλλη τράπεζα εκτός των αναφερθέντων, τυχόν έξοδα της τράπεζα σας για την μεταφορά χρημάτων επιβαρύνουν αποκλειστικά εσάς)

Σε κάθε περίπτωση από τις παραπάνω, κάθε επιστροφή ή/και αντικατάσταση θα πρέπει να πραγματοποιείται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις πολλαπλών και αδικαιολόγητων επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που αντιληφθούμε, κατά την απόλυτη κρίση μας, ότι καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δράται κακόπιστα, με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος μπορούμε να αρνηθούμε την επιστροφή του προϊόντος.

*Ευπαθή προϊόντα χαρακτηρίζονται όλα τα καλλυντικά προϊόντα καλλωπισμού (π.χ. Βαφές, Αρώματα κτλ), τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής (π.χ. Σαμπουάν, Αφρόλουτρα κτλ) λόγω αμφίβολης ορθής αποθήκευσης τους ή χρήση τους από τον παραλήπτη και την υπερέκθεση τους κατά την μεταφορά τους , καθώς και όλα τα προίοντα που θα μπορούσαν να προβούν επικίνδυνα για λόγους προστασίας της υγείας ή/και για λόγους υγιεινής.