Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, και τους Όρους Χρήσης του headplus.gr  εάν τα προϊόντα που αγοράσατε αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά μπορούμε να τα αντικαταστήσουμε, να μειώσουμε την τιμή ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε ή να ζητήσετε την αντικατάστασή τους, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών, είτε επειδή αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα στη διαδικασία παραγγελίας ή εντοπίσατε πρόβλημα σε κάποιο προϊόν, είτε επειδή αλλάξατε γνώμη.

Προϋποθέσεις για περιπτώσεις αλλαγής γνώμης

Σε περίπτωση που αλλάξατε γνώμη και επιθυμείτε να επιστρέψετε προϊόν που προμηθευτήκατε από το headplus.gr, το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκετε στην κατάσταση που παραλήφθηκε, πλήρη και χωρίς φθορές, η συσκευασία του να είναι αυτή που κανονικά το συνοδεύει και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευε (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) κατά την παράδοση. Τυχόν Δώρο που συνόδευε την παραγγελία σας θα πρέπει αντίστοιχα να επιστραφεί μαζί με το επιστρεφόμενο προϊόν.

Τρόποι Επιστροφής :

Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν κατόπιν συνεννόησης

  • Δωρεάν αν αποδεδειγμένα αφορά περίπτωση προβλήματος στη διαδικασία της παραγγελίας ή το ίδιο το προϊόν
  • Στο φυσικό μας κατάστημα.
  • Μέσω της μεταφορικής εταιρίας που συνεργαζόμαστε (Αφορά αλλαγή γνώμης και παραλαβή του από εμάς με χρέωση την οποία θα σας ενημερώσουμε)
  • Μέσω μεταφορικής της επιλογής σας με δικά σας έξοδα.

Επιστροφή Χρημάτων:

Στις περιπτώσεις επιστροφής προϊόντων, η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται ακέραια (συμπεριλαμβανομένου των εξόδων αποστολής του) με με έναν από τους εξής τρόπους:

  • Με ακύρωση χρέωσης ή επιστροφή των χρημάτων στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά
  • Με επιστροφή χρημάτων μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό σας

Σε κάθε περίπτωση από τις παραπάνω, κάθε επιστροφή ή/και αντικατάσταση θα πρέπει να πραγματοποιείται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία αγοράς.

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις πολλαπλών και αδικαιολόγητων επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που αντιληφθούμε, κατά την απόλυτη κρίση μας, ότι καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δράται κακόπιστα, με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος μπορούμε να αρνηθούμε την επιστροφή του προϊόντος.