Όλες οι παραγγελίες για τους εγγεγραμμένους πελάτες αρχειοθετούνται στην καρτέλα πελάτη. Μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, στην ενότητα ”Παραγγελίες” και να παρακολουθήσετε την εξέλιξη τους.

Εναλλακτικά αν δεν είστε εγγεγραμμένος πελάτης, ο εντοπισμός και η εξέλιξη της παραγγελίας σας γίνεται  με το Αριθμό Παραγγελίας & το Email σας.

Για να εντοπίσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε, εισάγετε τον αριθμό της παραγγελίας σας στο παρακάτω πλαίσιο και πατήστε το κουμπί "Εντοπισμός". Αυτό θα το βρείτε στο email επιβεβαίωσης που σας έχουμε στείλει.