Όλες οι παραγγελίες αρχειοθετούνται στην καρτέλα πελάτη. Μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, στην ενότητα ”Παραγγελίες” και να παρακολουθήσετε την εξέλιξη τους.

Εναλλακτικά μπορείτε να εντοπίσετε μια παραγγελία με το ID Παραγγελίας & το Email Χρέωσης παρακάτω.

Για να εντοπίσετε την παραγγελία σας, παρακαλούμε, εισάγετε το ID Παραγγελίας σας στο παρακάτω πλαίσιο και πατήστε το κουμπί "Εντοπισμός". Αυτό θα το βρείτε στην απόδειξή σας και στο email επιβεβαίωσης που θα πρέπει να έχετε λάβει.