ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΕ

ΕΛΛΑΔΑ,  ΚΥΠΡΟ, ΕΥΡΩΠΗ & ΜΕΣΗ ΑΝΑΤΟΛΗ

 

ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ:

– MEΣΩ COURIER –

Αποστολές δεμάτων μέσω ACS,  SPEEDEX, DHL. Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται αξιόπιστα με συνοδευτικό αποστολής. Μπορείτε να επιλέξετε η παραγγελία σας να σας αποσταλεί στο τοπικό κατάστημα Courier ή στην Διεύθυνση αποστολής ή σε ένα ΑCS Smartpoint Locker!

– EXPRESS (MEΣΩ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ) –

Αποστολές δεμάτων μέσω Εκπροσώπου μας. Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται αξιόπιστα κατόπιν τηλεφωνικής ενημέρωσης.
(Ισχύει μόνο για την Αττική για συγκεκριμένες περιοχές)

– ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΣΗΜΕΙΟ ΔΙΑΝΟΜΗΣ –

Παραλαβή της παραγγελίας σας κατόπιν ραντεβού (επιλέγεται κατά την διαδικασία της παραγγελίας σας) από κατάστημα που λειτουργεί ως σημείο παραλαβής.

Τυχόν ογκώδη ή υπέρβαρες παραγγελίες που δεν είναι εφικτό να αποσταλούν με τον σύνηθες τρόπο, θα προηγείται τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σας για εναλλακτικούς τρόπους αποστολής όπως π.χ. πρακτορείο μεταφορών.

ΧΡΟΝΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ & ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ 

Οι Ημερομηνίες Αποστολής αφορούν την παράδοση του δέματος, από την αποθήκη μας, στην εταιρεία μεταφοράς της επιλογής σας. Οι ακριβείς εκτιμήσεις αυτών των ημερομηνιών αναφέρονται στην σελίδα του εκάστοτε προϊόντος, καθώς και στην σελίδα ολοκλήρωσης της παραγγελίας.

Οι Ημερομηνίες Παράδοσης αφορούν τις ημέρες που απαιτούνται, από την ημερομηνία αποστολής προκειμένου να παραλάβετε το δέμα σας. Οι ημέρες παράδοσης είναι ανάλογοι του τόπου* & της επιλογής της μεταφορικής εταιρίας ή άλλου τρόπου αποστολής (πχ παραλαβή από Σημείο Διανομής ή Express με εκπρόσωπο, Εconomy, κτλ.)

Ενδεικτικά οι μέσοι χρόνοι** παράδοσης από την ημέρα αποστολής είναι:

1-7 ημέρες για Ελλάδα

1-15 ημέρες για Ευρώπη & Μ.Ανατολή

*Η μεταφορά εμπορευμάτων προς νησιωτικούς προορισμούς συνήθως γίνεται Ακτοπλοϊκώς. Για τις χαρακτηριζόμενες από τις εταιρείες μεταφορών ως Δυσπρόσιτες Περιοχές συνήθως απαιτείται επιπλέον χρόνος παράδοσης.
**Οι χρόνοι αφορούν εργάσιμες ημέρες.

ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ

Η χρέωση των μεταφορικών εξαρτάται από το βάρος & όγκο της παραγγελίας (με ελάχιστο τα 2kg για τις courier) καθώς και τον τόπο & τρόπο παραλαβής.

Χρεώσεις:

1,00€ για παραλαβή σε επιλεγμένα σημεία (ανεξαρτήτως του ογκομετρικού βάρους).

Από 3,00€ για παραλαβή αποκλειστικά μέσω εταιριών Courier.

10,00€ για παραλαβή μέσω αντιπροσώπου μας (ανεξαρτήτως του ογκομετρικού βάρους).

Για το ακριβές και αναλυτικό κόστος ανά επιλογή του τρόπου παραλαβής, τοποθετήστε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν στο ηλεκτρονικό καλάθι μαζί με τα στοιχεία αποστολής ώστε να σας εμφανίσει αυτόματα το σύστημα τα αντίστοιχα κόστη.

*ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ

Δείτε τους  2 τρόπους που μπορείτε να κερδίσετε:

  1. Προσθέτοντας στο καλάθι σας ένα ή περισσότερα προϊόντα από τις προσφορές μας με την ειδική ένδειξη “ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ”.
  2. Συμπληρώνοντας προϊόντα συνολικής αξίας τουλάχιστον 100€, (ανεξαρτήτως κατηγορίας).

Πώς λειτουργεί η προσφορά στα μεταφορικά κόστη:

  • Για κάθε προϊόν με την ένδειξη “ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ”, εφαρμόζεται έκπτωση 3,50€ στο κόστος αποστολής.
  • Η έκπτωση ισχύει σωρευτικά.  (Περισσότερα προίοντα = Μεγαλύτερη έκπτωση.)
    Παράδειγμα: Αν η παραγγελία περιλαμβάνει δύο προϊόντα με ένδειξη “ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ” και τα αρχικά μεταφορικά είναι 7€, το τελικό κόστος διαμορφώνεται σε ΔΩΡΕΑΝ! (7,00€ – 2×3,50€=0€).
  • Αν η συνολική αξία της παραγγελίας σας φτάσει ή ξεπεράσει τα 100€, και δεν περιλαμβάνει προϊόντα με ένδειξη “ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ” εφαρμόζεται καθολικά έκπτωση 3,50€ στο τελικό κόστος αποστολής!

*Ειδικές Σημειώσεις:
-Λόγω φορολογικού μηχανισμού, σε περίπτωση πλήρους απαλλαγής μεταφορικών(ΔΩΡΕΑΝ) εφαρμόζεται τεχνική χρέωση 0,01€.
– Ο όρος “ΔΩΡΕΑΝ” αφορά μεταφορικό κόστος παραλαβής ίσο ή λιγότερο με την αντίστοιχη έκπτωση της προσφοράς για μεμονωμένο προϊόν βάρους έως 2kg για αποστολή εντός Ελλάδας ή παραλαβής σε επιλεγμένα σημεία ανεξαρτήτως του ογκομετρικού βάρους.
-Όταν συνδυάζονται προϊόντα με την ένδειξη “ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ” & Προϊόντα συνολικής αξίας τουλάχιστον 100€ τότε εφαρμόζονται μόνο οι εκπτώσεις  στο κόστος αποστολής που αφορούν τον κανόνα 1.( δηλαδή για κάθε προϊόν με την ένδειξη “ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ”, εφαρμόζεται έκπτωση 3,50€ στο κόστος αποστολής σωρευτικά)

ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΕΣ & ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ

O καθορισμός της περιοχής ως Δυσπρόσιτο ή Απομακρυσμένο προορισμό ορίζεται από την εκάστοτε εταιρεία μεταφοράς σύμφωνα με το κοντινότερο τοπικό κατάστημα εξυπηρέτησης. Για αυτές τις περιοχές υπάρχει καθολική επιβάρυνση 3,60€ ανά δέμα (ACS & SPEEDEX), ανεξαρτήτως προσφοράς και λειτουργεί ως πρόσθετη υπηρεσία της εκάστοτε μεταφορικής εταιρίας.

** Δείτε ΕΔΩ (SPEEDEX)  ή  ΕΔΩ (ACS) αν η περιοχή σας ανήκει σε Δ.Π. (Δυσπρόσιτη Περιοχή) ή Α.Π. (Απομακρυσμένη Περιοχή). (Σε περίπτωση που η διεύθυνση αποστολής ανήκει σε ζώνη Δ.Π./Α.Π και ΔΕΝ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ κατά την διαδικασίας της παραγγελίας σας, η αποστολή θα πραγματοποιηθεί στο κοντινότερο κατάστημα Courier της διεύθυνσης αποστολής σας.)

ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ – ΔΑΣΜΟΙ & ΦΟΡΟΙ

Τυχόν δασμοί, τελωνειακές χρεώσεις ή φόροι που ενδέχεται να προκύψουν κατά την εισαγωγή ή/και  εξαγωγή των προϊόντων στη χώρα προορισμού, βαραίνουν αποκλειστικά τον παραλήπτη.
Η εταιρεία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τις σχετικές χρεώσεις και δεν υποχρεούται σε κάλυψη ή αποζημίωση αυτών των εξόδων.

ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΩΡΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Η Δέσμευση ώρας παράδοσης ΔΕΝ είναι εφικτή για τις αποστολές! Παρακαλούμε ΜΗΝ σημειώνετε στα σχόλια των αποστολών δέσμευση ώρας/ημέρας παράδοσης (π.χ. ”παράδοση μετά τις 14.00” ή “παράδοση Δευτέρα” κτλ) καθότι δεν είναι αποδεκτά από την εταιρία courier. Σε περίπτωση απουσίας σας κατά την παράδοση της παραγγελίας σας ή κάποιας άλλης πληροφορίας σχετικά με την παράδοση παρακαλούμε να επικοινωνείτε με τα κατά τόπους σημεία εξυπηρέτησης της ACS/Speedex για την άμεση δική σας εξυπηρέτηση αναφέροντας τον αριθμό αποστολής που σας έχουμε αποστείλει.

Στην περίπτωση παράδοσης μέσω εκπροσώπου μας θα προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία για την μέγιστη εξυπηρέτηση σας σύμφωνα με τις δυνατότητες μας.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Σύμφωνα με το Νομικό πλαίσιο όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται με ευθύνη του αγοραστή. Εξαιτίας όμως τυχόν απρόβλεπτων γεγονότων προκειμένου να διασφαλιστεί η αξία τους, παρέχουμε την δυνατότητα να ασφαλιστεί προαιρετικά η παραγγελία. Η επιλογή της ασφάλισης γίνεται κατά την διαδικασία της ηλεκτρονικής τοποθέτησης της παραγγελίας, για Απώλεια ή Ολική καταστροφή περιεχομένου με μέγιστη αποζημίωση το κόστος των προϊόντων της αποστολής.

Σε περίπτωση παραγγελίας που ΔΕΝ έχει ασφαλιστεί και υπάρξει Απώλεια ή Ολική ή μερική καταστροφή των εμπορευμάτων η Headplus δεν έχει καμία υποχρέωση αποζημίωσης!

Η υπηρεσία της Ασφάλειας Αποστολής παρέχεται μέσω της εταιρίας αποστολής με χρέωση 10% επί της αξίας της παραγγελίας.

→ Είδη τα οποία δεν δέχεται για διεκπεραίωση η ΙΑΤΑ δεν καλύπτονται από την ασφάλεια της Αποστολής

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παραγγελία σας ίσως να καθυστερήσει για διάφορους λόγους όπως:

→ Το προϊόν να έχει καθυστερήσει να σταλθεί από τον προμηθευτή μας.

→ Να υπάρχει φορτωμένο πρόγραμμα εργασίας στην μεταφορική εταιρία.

→ Περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών, καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.

Όταν η παραγγελία σας έχει αποσταλεί από εμάς, αυτό σημαίνει ότι έχει παραδοθεί από εμάς στην μεταφορική εταιρία που επιλέξατε κατά την διαδικασία της παραγγελία σας. Συνεπώς για οποιαδήποτε πληροφορία όπως σχετικά με την πορεία του δέματος, την ακριβή ημερομηνία παράδοσης κτλ, μπορείτε να απευθυνθείτε στην μεταφορική εταιρία που έχετε επιλέξει αναφέροντας τον επισυναπτόμενο αριθμό αποστολής, τον οποίο θα βρείτε στο email που έχετε λάβει από το headplus.gr σχετικά με την αποστολή της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση σοβαρού προβλήματος  ή πολύ σοβαρής καθυστέρησης  άνω των 60 ημερών από την ημερομηνία αποστολής μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας αναφέροντας τον Αρ. παραγγελίας & το Ονοματεπώνυμό σας, προκειμένου να προβούμε στις ενέργειες που προβλέπονται από την εκάστοτε εταιρία μεταφοράς για την εύρεση του δέματος σας. Σε μικρότερο χρονικό διάστημα οι εταιρίες μεταφορών βάση νομικού πλαισίου δεν δέχονται αιτήσεις απώλειας δέματος, και συνεπώς δεν μπορούμε να προβούμε σε συναφή ενέργειες.

Παρακαλούμε θερμά να λάβετε υπόψη σας ότι τυχαίνει να παρουσιάζονται καθυστερήσεις στις αποστολές εξαιτίας παραγόντων που δεν οφείλονται σε εμάς. Το κατάστημα μας -είναι ευνόητο- πως δεν φέρει ΚΑΜΙΑ ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις στις παραδόσεις των αποστολών από τις εταιρείες μεταφορών. 

Σας ευχαριστούμε θερμά εκ των προτέρων για την κατανόηση σας!

⇒ Αν θέλετε να δείτε την εξέλιξη ή/και τα στοιχεία της παραγγελίας σας (συμπεριλαμβανομένου του αριθμού αποστολής) πατήστε εδώ.