ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΕ

ΕΛΛΑΔΑ,  ΚΥΠΡΟ, ΕΥΡΩΠΗ.

 

ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ:

– MEΣΩ COURIER –

Αποστολές δεμάτων μέσω ACS,  SPEEDEX, DHL. Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται αξιόπιστα με συνοδευτικό αποστολής. Μπορείτε να επιλέξετε η παραγγελία σας να σας αποσταλεί στο τοπικό κατάστημα Courier ή στην Διεύθυνση αποστολής ή σε ένα ΑCS Smart Point Locker!

Τυχόν ογκώδη ή υπέρβαρες παραγγελίες που δεν είναι εφικτό να αποσταλούν με τον σύνηθες τρόπο, θα προηγείται τηλεφωνική επικοινωνία μαζί σας για εναλλακτικούς τρόπους αποστολής όπως π.χ. Πρακτορείο Μεταφορών. Οι χρόνοι αποστολής και οι παραδόσεις αφορούν εργάσιμες ημέρες.

– EXPRESS (MEΣΩ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥ) –

(Ισχύει μόνο για την Αττική για συγκεκριμένες περιοχές)

Αποστολές δεμάτων μέσω Εκπροσώπου μας. Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται αξιόπιστα κατόπιν τηλεφωνικής ενημέρωσης.

– ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΣΗΜΕΙΟ ΔΙΑΝΟΜΗΣ –

Παραλαβή της παραγγελίας σας κατόπιν ραντεβού (επιλέγεται κατά την διαδικασία της παραγγελίας σας) από κατάστημα που λειτουργεί ως σημείο παραλαβής.

ΧΡΟΝΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Οι Χρόνοι Παράδοσης είναι ανάλογοι του τόπου* & την επιλογή της μεταφορικής εταιρίας ή άλλου τρόπου αποστολής (πχ παραλαβή από Σημείο Διανομής ή Express με εκπρόσωπο)

Ενδεικτικά:

1-7 ημέρες για Ελλάδα

1-15 ημέρες για Ευρώπη

*Η μεταφορά εμπορευμάτων προς νησιωτικούς προορισμούς συνήθως γίνεται Ακτοπλοϊκός. Για τις χαρακτηρισμένες από τις εταιρείες μεταφορών ως Δυσπρόσιτες Περιοχές συνήθως απαιτείται επιπλέον χρόνος παράδοσης.

ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ

Η χρέωση των μεταφορικών εξαρτάται από το βάρος & όγκο της παραγγελίας με ελάχιστο τα 2kg καθώς και τον τόπο αποστολής ή παραλαβής.

Η χρέωση ξεκινάει από 1€ (για αυτοπρόσωπη παραλαβή ανεξαρτήτων κιλών)

και από 3€ για αποστολή μέσω Courier.

Για το ακριβές και αναλυτικό κόστος ανά επιλογή το τρόπου παραλαβής, τοποθετήστε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν στο ηλεκτρονικό καλάθι μαζί με τα στοιχεία αποστολής ώστε να σας εμφανίσει αυτόματα το σύστημα τα αντίστοιχα κόστη.

Για Προϊόντα με ένδειξη “ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ”

ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ*

* Η “ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ”  αφορά παραγγελίες  με ογκομετρικό βάρος έως 2 kg  .Σε διαφορετική περίπτωση  (άνω των 2 kg) εφαρμόζεται χρέωση που περιλαμβάνει έκπτωση  στο κόστος μεταφορικών. (Στην Δωρεάν Αποστολή υπάρχει μια τυπική χρέωση 0,01€ εξαιτίας του φορολογικού μηχανισμού χρέωσης.) Δυσπρόσιτες & Απομακρυσμένες** περιοχές επιβαρύνονται με 3,60€/δέμα (ACS  & SPEEDEX)

** Δείτε ΕΔΩ (SPEEDEX)  ή  ΕΔΩ (ACS) αν η περιοχή σας ανήκει σε Δ.Π. (Δυσπρόσιτη Περιοχή) ή Α.Π. (Απομακρυσμένη Περιοχή). (Σε περίπτωση που η διεύθυνση αποστολής ανήκει σε ζώνη Δ.Π./Α.Π και ΔΕΝ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ κατά την διαδικασίας της παραγγελίας σας, η αποστολή θα πραγματοποιηθεί στο κοντινότερο κατάστημα Courier της διεύθυνσης αποστολής σας.)

 

ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΩΡΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Η Δέσμευση ώρας παράδοσης ΔΕΝ είναι εφικτή για τις αποστολές! Παρακαλούμε ΜΗΝ σημειώνετε στα σχόλια των αποστολών δέσμευση ώρας/ημέρας παράδοσης (π.χ. ”παράδοση μετά τις 14.00” ή “παράδοση Δευτέρα” κτλ) καθότι δεν είναι αποδεκτά από την εταιρία courier. Σε περίπτωση απουσίας σας κατά την παράδοση της παραγγελίας σας ή κάποιας άλλης πληροφορίας σχετικά με την παράδοση παρακαλούμε να επικοινωνείτε με τα κατά τόπους σημεία εξυπηρέτησης της ACS/Speedex για την άμεση δική σας εξυπηρέτηση αναφέροντας τον αριθμό αποστολής που σας έχουμε αποστείλει.

Στην περίπτωση παράδοσης μέσω εκπροσώπου μας θα προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία για την μέγιστη εξυπηρέτηση σας σύμφωνα με τις δυνατότητες μας.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

Σύμφωνα με το Νομικό πλαίσιο όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται με ευθύνη του αγοραστή. Eξαιτίας όμως τυχόν απρόβλεπτων γεγονότων προκειμένου να διασφαλιστεί η αξία τους, παρέχουμε την δυνατότητα να ασφαλιστεί προαιρετικά η παραγγελία. Η επιλογή της ασφάλισης γίνεται κατά την διαδικασία της ηλεκτρονικής τοποθέτησης της παραγγελίας, για Απώλεια ή Ολική καταστροφή περιεχομένου με μέγιστη αποζημίωση το κόστος των προϊόντων της αποστολής.

Σε περίπτωση παραγγελίας που ΔΕΝ έχει ασφαλιστεί και υπάρξει Απώλεια ή Ολική ή μερική καταστροφή των εμπορευμάτων η Headplus δεν έχει καμία υποχρέωση αποζημίωσης!

Η υπηρεσία της Ασφάλειας Αποστολής παρέχετε μέσω της εταιρίας αποστολής με χρέωση  10% επί της αξίας της παραγγελίας.

→ Είδη τα οποία δεν δέχεται για διεκπεραίωση η ΙΑΤΑ δεν καλύπτονται από την ασφάλεια της Αποστολής

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παραγγελία σας ίσως να καθυστερήσει για διάφορους λόγους όπως:

→ Το προϊόν να έχει καθυστερήσει να σταλθεί από τον προμηθευτή μας.

→ Να υπάρχει φορτωμένο πρόγραμμα εργασίας στην μεταφορική εταιρία.

→ Περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών, καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.

Όταν η παραγγελία σας έχει αποσταλεί από εμάς, αυτό σημαίνει ότι έχει παραδοθεί από εμάς στην μεταφορική εταιρία που συνεργαζόμαστε. Συνεπώς για οποιοδήποτε πληροφορία σχετικά με την πορεία του δέματος, την ακριβή ημερομηνία παράδοσης κτλ, μπορείτε να απευθυνθείτε στην μεταφορική εταιρία που συνεργαζόμαστε με τον επισυναπτόμενο αριθμό αποστολής, τον οποίο θα βρείτε στο email που έχετε λάβει από το headplus.gr σχετικά με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση σοβαρού προβλήματος  ή πολύ σοβαρής καθυστέρησης  άνω των 60 ημερών από την ημερομηνία αποστολής μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας αναφέροντας τον Αρ. Παραγγελίας & το Ονοματεπώνυμό σας, προκειμένου να προβούμε στις ενέργειες που προβλέπονται από την εταιρία αποστολής για την εύρεση του δέματος σας. Σε μικρότερο χρονικό διάστημα οι εταιρίες courier βάση νομικού πλαισίου δεν δέχονται αιτήσεις απώλειας αποστολής, και συνεπώς δεν μπορούμε να προβούμε σε συναφή ενέργειες.

Παρακαλούμε θερμά να λάβετε υπόψη σας ότι τυχαίνει να παρουσιάζονται καθυστερήσεις στις αποστολές εξαιτίας παραγόντων που δεν οφείλονται σε εμάς. Το κατάστημα μας -είναι ευνόητο- πως δεν φέρει ΚΑΜΙΑ ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις στις παραδόσεις των αποστολών από τις εταιρείες αποστολής courier. 

Σας ευχαριστούμε θερμά εκ των προτέρων για την κατανόηση σας!

⇒ Αν θέλετε να δείτε την εξέλιξη ή/και τα στοιχεία της Παραγγελίας σας (συμπεριλαμβανομένου του αριθμού αποστολής) πατήστε εδώ.